اومدیم..


سمپاد لیان بکس!

کاکای جونیم..دده ی جونیم..قدمتون ری تخم چیشلمون..

لب ساحلو ببین شلوغ پلوغه امشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــــــــــــــــــ

خوبـیــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟

عیدتوووووووووووووووون مبااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــ

چه خبرااا؟!

ببخشید نبودم...رفته بودم صفا سیتی نرسیدم یه دستی به سر و روی وب بکشم!!

الان واستون درست و حسابی اپدیتش کردم که با لـــــبات بازی میکنه!!

اقا اول از همه اینکه  این اهنگه خداییش خیلی تووووووووپ بود..به اصرار مهرناز گذاشتمش!

دوم اینکه دفعه ی قبلی قالب سفید بود گفتم اینبار یه قالب سیاه بزارم  هم به بهار بیاد هم به وبلاگ!

اگر اهنگ یا قالب رو دوست نداشتید تو نظرات بهم بگید!

خوب راستی یه گالری عکس به وبلاگ اضافه کردم هرکی طالبه میتونه بره عکسا رو اونجا بینه!

فکر کنم دریافتید که من اسم وبلاگو عوض کردم و گذاشتم وبلاگ بروبچ فرزانگانی..

دیگه نیاین نظر بدید که نژاد پرستینو ازین حرفاها!! بیا الان از هر رشته ای و هر پایه ای میتونن بیان وب!

خوب  اینم از اپدیت وبلاگ!

مدرسه ها دوباره داره شروع میشه

نمیـــــــــــ خوااااااااااااامــــــــــ

چقدر زود گذشت!

اقا من استرس دارممیترسم..از امتحانای ترم دوم! از مدرسه.. از درس!! از ریاضی از فیزیک از زیست از شیمی از هندسه از زبـــــــــــــان فارســـــــــــــی

میگم بچه ها منتظر باشید تا بیام اون قضیه ی تابلو ی کاغذی و یادگاری و مهمون نوروزی و اینا رو روز شنه یا نهایتا پنج شنبه جمعه ی دیگه بگم بهتون...عکساشو به گالری اضافه میکنم و مطلبشم به صفحه!

اقا امری فرمایشی؟! ما بریم سر خونه زندگیمون!

راستیییییییییییییی

لطفا با لبخند وارد شویـــــــــــــــــــــــــــــد!

خداحافظ!

 

 



نظرات شما عزیزان:

سپيده
ساعت19:07---16 فروردين 1392
قررررررربانت بازم آپ كن شاد شم

سپيده
ساعت19:03---16 فروردين 1392
خعلي باحالي دمت چيييييييييز

mehrnaz
ساعت14:36---15 فروردين 1392
che axash gonde mishe پاسخ:گالری عکسه. واسه همین عکسا فشرده نمیشن. تو اندازه ی واقعی میان

mehrnaz
ساعت14:35---15 فروردين 1392
che axash gonde mishe

mehrnaz
ساعت14:33---15 فروردين 1392
ghalebetam ye chi shad bezar:|
پاسخ:قالبش که موضوعش بهاره! کجاش غمگینه؟! چون سیاهه میگی غمگینه؟ من خودم سیاه گذاشتم چون قبلی سفید بود! گفتم از یکنواختی دربیایم!


mehrnaz
ساعت13:52---15 فروردين 1392
fantastic babyy پاسخ:کلاس دینی!:)))) =)))

mehrnaz
ساعت13:51---15 فروردين 1392
ahangesho eshgh assss>پاسخ:اره دیگه مال امید جهانه...بندری!! گالری اگه بدونی چه پدری از من در اورد تا 9 تا عکس گذاشتم توش!:l

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[-Design-]