سمپاد لیان بکس!

کاکای جونیم..دده ی جونیم..قدمتون ری تخم چیشلمون..

سلااااااااااااااااااام!!

چطوراییییین؟؟؟!!!

ما قبل از عید تابلو کلاسمون رو نقاشی کردیم و چون میدونستیم مهمون نوروزی زیاد داریم تصمیم گرفتیم که یه پیغام براشون بزاریم!

پیغام به این شرح بود که مهمانان عزیز بیاید واسمون روی یک تابلوی کاغذی که خودمون ساختیم یادگاری بنویسید. این که بوشهر چطور بود یا اینکه مدرسه چطور بود یا تابلو هزار سین چطور بود و ازین صحبتا!

یعنی اگه بدونید چه یادگاریییییییییییییییییی نوشتن!!!

نامه ی اول :

به نام خدا

بچه ها شهر و مدرسه ی قشنگی دارید!

امیدوارم شما که دوست دارید بیاید دانشکده پزشکی دانشگاه تهران یه روزی ببینمتون.

هرچند دکتر شدن خوبه ولی به نظرم اگر بتونید عمارت ملک رو از دست کولی های شهرتون بگیرید کارتون بسیار بسیار ماندگارتر و قشنگتر خواهد بود!

دریا دریا براتون شادی ارزو میکنم!

* راستی جلوی این کاغذ 1 نیمکت گذاشتن  نوشتن خیلی سخته و برای همین خطم خراب شده.

اول اینکه سلام به روی ماهت!  دوم اینکه ممنون سوم اینکه به بوشهر خوش اومدی. راستش به نظر میرسه تهرانی باشید خوب من تا حالا تهران نیومدم یعنی اومدم اما هر دفعه اول شهر تو این جاده ها گم شدیم. یعنی تا حالا داخل خود تهران نیومدم.

درباره ی عمارت ملک هم باید بگم....تو فکرشیم. قراره با بچه ها دور همی کولی کشون را بندازیم بیرونشون کنیم! اما خوب اینا جایی ندارن زندگی کنن. یه محله باید واسشون بزنیم در اخر هم خیلی ممنون  از اینکه برامون یادگاری نوشتی اما لااقل یه اسمی یه مخفف اسمی یه لقبی چیزی میزاشتی! امیدوارم بیای به وب و این جواب ما رو بخونی. بچه های کلاس دوم تجربی 1 دبیرستان فرزانگان بوشهر از شما خیییلی ممنونن!

نامه ی دوم:

این نامه در جمع دانش اموزان تجربی خوانده شود!

بسمه تعالی                             شنبه 1392/1/3

سلام:

خدمت دانش اموزان دوم تجربی(یک)

من دو روزه که تو شهر شما هستم. البته میخواستم یک روز بمونم ولی به علت تصادفمون تو راه کازرون مجبور شدیم تو شهرتون بمونیم. الان که دارم نامه مینویسم روز دوم هست که درست به دیوار زیر تخته تکیه دادم و دارم نامه مینویسم.

خودمونیم ولی صندلی داغ رو خراب نوشتید. البته به این لیست میشه کلمه های صبر و صفر رو اضافه کرد. بگذریم حالا منم خواستم به هزار سین شما یک کلمه اضافه کنم و اونم چون شما دانش اموزان تجربی هستید میخونید(( سبزینه یا کلروپلاست رو انتخاب میکنم))

در پایان از مهمون نوازی هم شهری هاتون تشکر میکنم.

امضا حمید

hamid phone: 09304340953

اول اینکه سام علیک! دوم اینکه  خوش اومدین به شهرمون صفا اوردین ! سوم اینکه

اقا حمید ما صرفا جهت اطلاع باید اعلام کنیم که ما صندلی داغ صبر و صفر رو به خاطر  این با سین نوشتیم چون تابلو تابلوی هزار سین بود نه تابلوی هزار صاد!

بعد ممنون از اینکه سبزینه رو به تخته اضافه کردین فقط یه سوال.. کلروپلاست محلیه که سبزینه(کلروفیل) توش ذخیره میشه. اون چیزی که مد نظر شما بوده احتمالا کلروفیل بوده نه کلروپلاست!

در اخر هم ما از اینکه شهر ما رو برای اقامت خودتون انتخاب کردین  متشکریم!

راستی ما که نفهمیدیم شماره رو برای چی گذاشتین ولی حالا چون همراه نامتون بود منم گذاشتم تو وب. من گفته بودم همه چیو مینویسم

خوب نامه اخر هم نامه نبود ادرس وب ارغوان خانم بود که ادرس وبش اینه:

www.second-high_school.blogfa.com

فقط من از اندر لاینش مطمئن نیستم خودتون یه جورایی تغییرش بدین اگر این نبود!

خوب اینم از کامنتای نوروزی مهمونای عزیز !

امیدوارم بیان بخونن! خوب امیدوارم خوب و وش و سربلند باشید! در ضمن انجمن مخصوص که شما هم میتونید بیاید عضوش بشین که مربوط به همین وبلاگ هستش ادرسش اینه:

www.betasampazon.tk

مرسی از بودنتون. منتطرتون توی انجمن هستم. خدا نگهدار همگی تا پستی دیگر!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

روزی روزگاری ملتی بود ایران نام سرافراز و سربلند.

مردمانش خوب، جنگجو، زیبا! و میهن پرست که به سرزمین خویش عشق می ورزیدند.

پادشاهش کوروش کبیر  فرزند کمبوجیه و ماندانا بود و دارای نسبی شاهانه!

این سرزمین شیر زنانی همچون بانو اتوسا فرزند داریوش سوم و دریا سالار بزرگ ایران زمین بانوی بزرگ ارتمیس  داشت.

ارتمیس:

آرتمیـس یا آرتمیـز در لغت به معنی راست گفتار بزرگ است. او نخستین و تنها بانوی دریاسالار جهان است. تاریخ نویسان یونان او را در زیبایی و برجستگی و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده اند.

آرتمیس Artemis نخستین زن دریانورد ایرانی است که درحدود 2480 سال پیش فرمان دریاسالاری خود را از سوی خشایارشاه هخامنشی دریافت کرد. در سال ۴۸۴ پیش از میلاد فرمان بسیج دریایی برای شرکت در جنگ با یونانیان توسط خشایارشا هخامنشی صادر شد. آرتمیس فرماندار سرزمین کاربه با پنج فروند کشتی جنگی که خود فرماندهی آنها را در دست داشت به نیروی دریایی ایران پیوست. در این نبرد ایران موفق به تصرف آتن شد. در این نبرد نیروی زمینی ایران از ۸۰۰ هزار پیاده و ۸۰ هزار سواره تشکیل شده بود. نیروی دریایی ایران دارای ۱۲۰۰ کشتی جنگی و ۳۰۰ کشتی ترابری بود.

همچنین آرتمیس در سال 480 پیش از میلاد در جنگ سالامین Salamine که بین نیروی دریایی ایران و یونان درگرفت شرکت داشت و دلاوری های بسیاری از خود نشان داد و با ستایش دوست و آشنا روبرو شد. او در یکی از دشوارترین شرایط در جنگ سالامین، با دلیری و بیباکی کم مانند توانست بخشی از نیروی دریایی ایران را از خطر نابودی نجات دهد و به همین دلیل به افتخار دریافت فرمان دریاسالاری از سوی خشایارشاه رسید. او به خشایارشاه پیشنهاد ازدواج نیز داد که بدلایلی این پیوند صورت نگرفت. در سالهای دهه شصت میلادی (دهه چهل خورشیدی) نیروی دریایی ایران، برای نخستین بار ناو شکن بزرگی را به نام یک زن نام گذاری کرد و او "آرتمیس" بود. ناو شکن آرتمیس در دوران خدمت "دریاسالار فرج الله رسایی" به آب انداخته شد و سالها بر روی آبهای خلیج همیشه فارس پاسدار سواحل ایران بود.

ببینید این سرزمین چه مردمان پر افتخاری داشته!

خوب اما حرف اصلیم

میخواستم بگم که این سرزمینی که داریم توش زندگی میکنیم هم الان و هم قبلا ابهت خیلی خیلی زیادی داشته! بیشتر این افتخاراتش هم مربوط به مردمانش بوده! اما...

بیاید چند سال دیگه....چندین سال دیگه رو فرض کنیم...زمانی که ما پیر شدیم و هر کدوم بچه هایی داریم که واسه خودشون تشکیل خانواده دادن...گذشته ی اونا رو ما در بر میگیریم!

بیاید حداقل به اندازه ی ارتمیس واسه نسل های بعدیمون گذشته ی پر افتخار بسازیم!

اینده ی ایران باید به وجود ادمایی مثل من و تو افتخار کنه!

پس حداقل بیا یکم تو عرصه ی سیاست چشم و گوشمونو باز کنیم و اینقدر زود گول هرچیزی رو نخوریم!

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لب ساحلو ببین شلوغ پلوغه امشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــــــــــــــــــ

خوبـیــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟

عیدتوووووووووووووووون مبااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــ

چه خبرااا؟!

ببخشید نبودم...رفته بودم صفا سیتی نرسیدم یه دستی به سر و روی وب بکشم!!

الان واستون درست و حسابی اپدیتش کردم که با لـــــبات بازی میکنه!!

اقا اول از همه اینکه  این اهنگه خداییش خیلی تووووووووپ بود..به اصرار مهرناز گذاشتمش!

دوم اینکه دفعه ی قبلی قالب سفید بود گفتم اینبار یه قالب سیاه بزارم  هم به بهار بیاد هم به وبلاگ!

اگر اهنگ یا قالب رو دوست نداشتید تو نظرات بهم بگید!

خوب راستی یه گالری عکس به وبلاگ اضافه کردم هرکی طالبه میتونه بره عکسا رو اونجا بینه!

فکر کنم دریافتید که من اسم وبلاگو عوض کردم و گذاشتم وبلاگ بروبچ فرزانگانی..

دیگه نیاین نظر بدید که نژاد پرستینو ازین حرفاها!! بیا الان از هر رشته ای و هر پایه ای میتونن بیان وب!

خوب  اینم از اپدیت وبلاگ!

مدرسه ها دوباره داره شروع میشه

نمیـــــــــــ خوااااااااااااامــــــــــ

چقدر زود گذشت!

اقا من استرس دارممیترسم..از امتحانای ترم دوم! از مدرسه.. از درس!! از ریاضی از فیزیک از زیست از شیمی از هندسه از زبـــــــــــــان فارســـــــــــــی

میگم بچه ها منتظر باشید تا بیام اون قضیه ی تابلو ی کاغذی و یادگاری و مهمون نوروزی و اینا رو روز شنه یا نهایتا پنج شنبه جمعه ی دیگه بگم بهتون...عکساشو به گالری اضافه میکنم و مطلبشم به صفحه!

اقا امری فرمایشی؟! ما بریم سر خونه زندگیمون!

راستیییییییییییییی

لطفا با لبخند وارد شویـــــــــــــــــــــــــــــد!

خداحافظ!

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


[-Design-]